Online leest niemand, tenzij u ze verleidt

1 op 5 Vlaamse lezers is dyslectisch, 1 op 6 is zelfs onvoldoende geletterd om een normale tekst te begrijpen. Maar uw grootste zorg als bedrijf is veel groter: online leest niemand. Uw online bezoeker scant vette koppen en rust even uit op zinnenprikkelende woorden. That’s it. Gemiddeld 20 procent van uw tekst bereikt de overkant. U kan dus maar beter met de deur in huis vallen.

Cut Complexiteit

U moet uw bezoeker overtuigen in een mum van tijd. Lezers lokken is een kunst. U kruip in hun hoofd, ontfutselt de vragen die zij later zullen intypen in een zoekmachine. Geen vakjargon, lange zinnen of marketingtaal. U scoort alleen met een precisieschot.

Zet uw klant op een glijbaan

Als een lezer op uw site belandt, dient u zijn verwachtingen meteen in te lossen. Springen uw professionele, kraakheldere antwoorden op zijn vragen meteen in het oog? Bingo! U verlengde de aandachtspanne van uw bezoeker met 3 seconden.

Binnen deze tijd zet u hem op een glijbaan van doelgerichte informatie en onweerstaanbare klantenservice. Zonder het te beseffen, staat hij beneden aan uw call to action knop. Sterker nog: door uw persoonlijke aanpak, zonder agressieve verkooppraatjes, bent u te vertrouwen.

Uw eigen glijbaan laten bouwen?
De Tekstuur helpt u graag een handje!